dilluns, 7 de juliol del 2014

micafedelamorning

....perque la primera cosa que faig al mati es pendre'm "mi cafe de la morning" aquest va ser fa uns mesos el nom triat per al meu estimat blog. sí, m'agrada el cafe, les tasses, el ritual per pendre-me'l a la terrassa de casa ja sigui estiu ja sigui hivern. En definitiva,  més que el producte com a tal, la meva ment relaciona aquest moment com a minuts de calma, relax, gaudir....

pensant, pensant crec que aquest hauria d'haver estat el meu primer post, el que dóna nom al títol però com que és veritat que mai és tard si.... tal, tal tal....aquí va la meva presentació: sóc la Núria (no massa 2.0) mare d'en Salvador i dona d'en Daniel, m'agraden les coses maques així que tot i els meus pocs coneixements en tecnologia estic ilusionada de poder començar amb el meu propi blog, sempre admirant els que segueixo habitualment i que son per a mi font d'inspiració i de felicitat, com:
http://www.escarabajosbichosymariposas.com/
cosasquepasanenhelsinki.blogspot.com/
http://www.xanelachic.com/


micafedelamorning@blogspot.com.es



que vagi de gust el cafe de la morning!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada